Tuesday, June 27, 2017

Ktase.com

Come on, Ktase.com, who are you trying to fool?

Your article from June 19 is titled, "Senate alters sanctions to allow use of Russian rocket engines."

An Engadget article from June 18 is titled, "Senate alters sanctions to allow use of Russian rocket engines."

Your first paragraph:
Don’t look now, but American spaceflight just dodged a bullet. Senators have passed an amendment to an Iran-Russia sanctions bill that, if gone unchecked, would have barred both NASA and private outfits from using Russian rocket engines. The original measure was supposed to prevent purchases from organizations that work with Russian defense and intelligence, but it would have effectively banned imports of the common RD-180 engine (found in ULA’s Atlas 5) and RD-181 (used in Orbital ATK’sAntares).
The first paragraph from Engadget.com:
Don't look now, but American spaceflight just dodged a bullet. Senators have passed an amendment to an Iran-Russia sanctions bill that, if gone unchecked, would have barred both NASA and private outfits from using Russian rocket engines. The original measure was supposed to prevent purchases from organizations that work with Russian defense and intelligence, but it would have effectively banned imports of the common RD-180 engine (found in ULA's Atlas 5) and RD-181 (used in Orbital ATK's Antares).
You're taking Engadget's content and slapping your own name on it.  And you've got AdChoices boxes on your page, too?  That's just sketchy.