Friday, October 2, 2020

TheUnionJournal.com

TheUnionJournal.com is another site which plagiarizes content.

Here is an article from September 4th, 2020, with the byline Turan Gafarli, titled: "Amazon deletes 20,000 reviews after evidence of profits for posts."

The text is copied entirely from an FT.com article from September 4th, 2020, written by David Lee, titled: "Amazon deletes 20,000 reviews after evidence of profits for posts"

The Union Journal has a Twitter account with 1,987 followers and a Facebook page with 495 likes.  The Transparency section on the Facebook page lists the owner as Rottweiler Life(?) and it lists Egypt as the location of the three page managers.  A few posts from The Union Journal have done well on Reddit; a submission in /r/WorldNews linking to the story about Amazon reviews received over 63,000 upvotes.

The articles on TheUnionJournal.com display AdSense ads and contain internet chum.

As of October 2nd, the homepage of TheUnionJournal.com contains two additional outbound links:  One link leads to DigitalMarketNews.com.  Another leads to Reporter.am (The Armenian Reporter), which is listed as a "partner."  Both sites have a similar website layout at TheUnionJournal.

1 comment:

LasseNielsen said...

The call center conducts over 250 calls a day, which has led to increases in new patients and scheduled appointments. https://wow24-7.io/blog/in-house-vs-outsourced-customer-support documentation processes are transparent, improving internal efficiency and organization. Their knowledge of the software industry is extremely valuable.